4 darmowe narzędzia do obsługi mediów społecznościowych

4 darmowe narzędzia do obsługi mediów społecznościowych

W przeciągu ostatnich kilkunastu lat stopniowo wypierając tradycyjne środki przekazu, takie jak prasa, radio czy telewizja Internet stał się najważniejszym medium komunikacji XXI wieku.

Jak przekonuje William Holeksa z Digital Marketing Agency London - jednocześnie jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi Internetu, zyskującą coraz większą popularność, szczególnie wśród ludzi młodych są media społecznościowe.

Social media służą już nie tylko do celów prywatnych lecz jednocześnie stały się one doskonałym narzędziem budowania strategii biznesowej oraz digital marketingu firmy. Aby efektywnie wykorzystywać media społecznościowe do kreowania wizerunku marki oraz skutecznej reklamy warto zaznajomić się z podstawowymi narzędziami ułatwiającymi obsługę social media.  Wśród nich znajdują się programy usprawniające udostępnianie postów, generujące automatyczne kolejki publikacji, a także narzędzia pozwalające na analizy statystyczne wpisów czy hashtagów.

1) Followerwonk

Narzędzie to umożliwia analizę pod kątem tego, który z zarejestrowanych użytkowników Twittera z dużym prawdopodobieństwem może być zainteresowany naszym produktem lub usługą. Wystarczy tylko wyszukać interesujące nas słowo klucz. W następstwie tego zostanie wygenerowana list osób, którym potencjalnie przypadnie do gustu nasza oferta. Followerwonka pozwala także przeglądać statystyki naszych followersów oraz followersów naszych konkurentów.

2) Hashtags.org

Hashtags.org pozwala na śledzenie aktualnych tendencji w świecie hashtagów oraz analizę wskaźników popularności konkretnych z nich. Dzięki temu narzędziu możemy w prosty sposób kontrolować skuteczność zastosowanych hashtagów. Jak bowiem dowodzą badania opinii publicznej oznaczając hashtagiem content wrzucany do social media zwiększamy jego zasięg aż o 40%.

3) Tweet Deck

Dzięki temu narzędziu zarządzanie kanałem społecznościowym na Twitterze staje się znacznie szybsze, efektywniejsze i bardziej uporządkowane. Tweet Deck pozwala bowiem na zaplanowanie kolejnych tweetów oraz kontrolowaną publikację postów w ściśle określonym przez nas terminie.

4) Keyhole

Jest to narzędzie umożliwiające szczegółową analizę częstości użytkowania konkretnego hashtagu w danym okresie, zasięgu a nawet treści postów z danym hashtagiem. Ponadto Keyhole gromadzi informacje na temat użytkowników posługujących się danym hashtagiem. To wszystko pozwala na skuteczne monitorowanie oraz analizę hashtagów powiązanych z firmą.

 

 

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE