Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php on line 4

Deprecated: substr_count(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php on line 4

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php:4) in /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php on line 16
Ferie radomszczańskich harcerzy - Radomsko24.pl

Ferie radomszczańskich harcerzy

Jak co roku, radomszczańscy harcerze spędzili ferie na różnych wyjazdach. Każde środowisko pojechało w inne miejsce, jednak w tym roku przeważały tereny górskie. Zorganizowanie Harcerskiej... ››

Zorganizowanie Harcerskiej Akcji Zimowej to obowiązek każdego środowiska. Przypomnijmy, iż biwak zimowy zazwyczaj trwa 5 dni, jest stylizowany na różnego rodzaju przebrania (cyrk, lata 60., Hollywood, itp.). Na wyjazdach takich harcerze biorą udział w zajęciach z technik harcerskich, wycieczkach oraz zabawach integracyjnych.

- Zimowiska XL Szczepu trwały od 19 do 23 stycznia. W tym roku wybraliśmy się do małej wioski Łazy, która znajduje się w województwie małopolskim. Miejscowość położona jest w atrakcyjnym turystycznie miejscu, pomiędzy dwoma dolinami: Będkowską i  Szklarki. Na stylizację wybraliśmy Polską Rzeczpospolitą Ludową. Nie zabrakło wycieczki do Krakowa, gdzie mieliśmy okazję zwiedzić między innymi Zamek Królewski, Kościół Mariacki oraz Kościół Świętego Wojciecha i wiele innych. Całe zimowiska minęły w znakomitej, harcerskiej atmosferze i już z niecierpliwością czekamy na kolejne - mówi pwd. Aleksandra Waszkiewicz, zastępca komendanta XL Szczepu.

XL Szczep "Czerwone Berety" - Łazy

- W tym roku nasza drużyna pojechała na zimowiska razem z 22 DH "Olesia". Mimo małej liczby uczestników, zimowiska zleciały nam bardzo szybko i w bardzo pozytywnej atmosferze. Istebna to piękna miejscowość, tereny pozwoliły nam na liczne wycieczki. Myślę, że uczestnicy zimowisk, niezależnie od wieku, byli zadowoleni z wyjazdu, naszą stylizacją w tym roku był CYRK - mówi drużynowa 12 GZ "Gwiezdne Ludki" z Kodręba - sam. Joanna Filipowska.

XII DH "Zodiak", 22 DH "Olesia", 12 GZ "Gwiezdne Ludki", 22 GZ "Weseli Włóczykije" - Istebna

- Harcerze z VII Dębowego Szczepu zaraz po zakończeniu szkoły w piątek rozpoczęli swoje dwutygodniowe ferie od wyjazdu na zimowiska do miejscowości Pawełki nieopodal Częstochowy. Niestety pogoda popsuła nam zamierzone plany zjeżdżania całe dni na sankach i przeróżnych zabaw w śniegu i byliśmy skazani na zimne, deszczowe i ponure dni. Jednak jak to przystało na harcerza - poradziliśmy sobie z tym problemem i mimo wszytko bawiliśmy się świetnie. Na zajęciach zamienialiśmy się w bohaterów Gwiezdnych Wojen - walczyliśmy ze złym światem o dobro poznając przy tym różne, nowe dla harcerzy i zuchów techniki typowo harcerskie - powiedziała nam sam. Karolina Majczak, drużynowa 1 GZ "Dębowe Królestwo".

VII Dębowy Szczep - Pawełki

Zuchy i harcerze z XV Błękitnego Szczepu tegoroczne zimowiska spędzili w Łazach, natomiast "Trzynastacy", czyli harcerze z XIII Czarnego Szczepu, do 29 stycznia bawią się w Stryszawie w Beskidzie Żywieckim.