Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php on line 4

Deprecated: substr_count(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php on line 4

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php:4) in /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php on line 16
OSM Radomsko zachęca do udziału w akcji „Kupuj lokalnie: Twój wybór – Nasza praca” - Radomsko24.pl

OSM Radomsko zachęca do udziału w akcji „Kupuj lokalnie: Twój wybór – Nasza praca”

OSM Radomsko zachęca do udziału w akcji „Kupuj lokalnie: Twój wybór – Nasza praca”

W dobie kryzysu gospodarczego spowodowanego epidemią koronawirusa niezwykle istotne jest wspieranie lokalnych firm. Chcąc wesprzeć ich działalność, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Radomsku zainicjowała akcję „Kupuj lokalnie: Twój wybór – Nasza praca”. Jedną z pierwszych firm, która do niej przystąpiła jest Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku.

- Z punktu widzenia zysków dla naszego regionu, a co za tym idzie – dla naszego miasta, najlepszym rozwiązaniem wspierającym lokalne firmy w kontekście obecnej sytuacji epidemicznej jest kupowanie produktów wytwarzanych w naszych, lokalnych firmach. Kupując lokalnie nie tylko wspomagamy miejscową przedsiębiorczość, ale również dbamy o bezpieczeństwo swoje, naszych bliskich oraz otoczenia. Przesunięcie naszych wartości zakupowych z obcych produktów na lokalne daje nam bardzo istotne wsparcie finansowe. Te pieniądze zostają w naszym mieście i regionie wzmacniając rodzime firmy, a w konsekwencji chronią gospodarstwa domowe – mówi Specjalista ds. Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku.

Do akcji RIPH przystąpiło już kilka rodzimych firm. To bardzo dobry znak w kontekście budowania patriotycznej postawy konsumenckiej.

- Szanowni Państwo, w tych trudnych dla nas wszystkich czasach powinniśmy okazywać sobie wsparcie, bo to właśnie takie chwile nas weryfikują. Pamiętajmy, wybierając żywność od polskiego producenta, mamy pewność, że została ona wytworzona w kraju i z rodzimych surowców. Przy zróżnicowanej ofercie na sklepowych półkach ma to znaczenie, a w efekcie przyczynia się także do budowania patriotyzmu konsumenckiego i wsparcia sprzedaży polskiej żywności. Przyłączcie się do akcji #KupujŚwiadomie i WspierajmyNasze razem z nami! Chcielibyśmy nadmienić, że w ramach tej akcji dołączyliśmy do serwisu „Polska Smakuje”, co oznacza, że znaleźliśmy się w gronie najlepszych polskich producentów żywności. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby naszych produktów nie zabrakło. Nasze mleka, śmietany, serki, kefiry, maślanki, twarogi i inne produkty są dostępne w naszych sklepach zakładowych i hurtowniach. Zachęcamy również do kontaktu z naszymi przedstawicielami handlowymi – mówi Specjalista ds. Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku.

Czym jest hasło Polska smakuje?

Oferta produktowa rynku żywnościowego określana jest przez zmieniające się preferencje konsumentów. Zmiana pokoleniowa, zdrowy styl życia, wzrost zasobności Polaków, rosnąca świadomość zakupowa konsumentów, postępująca cyfryzacja i informatyzacja społeczeństwa, a także kolejne zmiany legislacyjne idące w kierunku poprawy jakości produkowanej żywności, wpływają na konieczność podjęcia działań ukierunkowanych na wzrost sprzedaży krajowych produktów rolno–spożywczych w Polsce. Dlatego niezbędna jest zmiana podejścia do promocji żywności poprzez dostosowanie się do obowiązujących standardów i trendów rynkowych.

Mając na uwadze coraz większe zainteresowanie konsumentów polskimi produktami rolno-spożywczymi i obierając sobie za cel zwiększenie rozpoznawalności i zbudowanie silnej marki polskich produktów żywnościowych, wszystkie działania promocyjnie prowadzone zarówno przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, jak i inne instytucje i organizacje odpowiedzialne za promocję polskiej żywności, realizowane są w ramach spójnej i jednolitej strategii komunikacji. Ma ona zwiększyć siłę i efektywność realizowanych przez sektor rolno-spożywczy działań informacyjnych i promocyjnych. Opracowana przez MRiRW „Strategia Promocji Żywności” określa jako główną ideę promowanie polskiej żywności pod wspólną marką „Polska smakuje”.

Jest to odpowiedź na konieczność zbudowania silnej i rozpoznawalnej marki polskiej żywności. Marki, która w świadomości konsumentów będzie utrwalana poprzez znak graficzny i hasło słowne „Polska smakuje”. Marki, która będzie gwarantem najwyższej jakości produktów spożywczych. Głównym komunikatem „Polska smakuje” jest jasny i czytelny przekaz, że żywność wytwarzana w ramach systemów jakości żywności i posiadająca stosowne, uznawane przez MRiRW certyfikaty, spełnia najwyższe parametry jakościowe, sanitarne, a także smakowe.

(źródło: polskasmakuje.pl)

Więcej informacji o akcji „Kupuj lokalnie: Twój wybór – Nasza praca” można znaleźć na stronie Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Radomsku oraz na stronie internetowej Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku w zakładce Aktualności (http://osmradomsko.pl/aktualnosci/)

Więcej o:
radomsko osm radomsko kupuj lokalnie akcja
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE