Jak przyciągnąć klienta do sklepu oświetleniowego? Orły Oświetlenia, czyli firmy polecane przez klientów

Jak przyciągnąć klienta do sklepu oświetleniowego? Orły Oświetlenia, czyli firmy polecane przez klientów

Jak mawiają „reklama dźwignią handlu” i w każdym biznesie ma ona swoje realne odzwierciedlenie.

Również przy prowadzeniu sklepu oświetleniowego w Rzeszowie czy Gdyni jest ona istotą jego funkcjonowania. Nie opłaca się więc jej pomijać przy tworzeniu biznesplanu przedsiębiorstwa. W jaki rodzaj marketingu warto zainwestować? Nieoczywistych wskazówek udzielą Orły Oświetlenia.

Sklep oświetleniowy – pracownicy

Może się to wydawać śmieszna rada w kontekście marketingu np. sklepu oświetleniowego w Warszawie, ale to właśnie Twoi współpracownicy tworzą cały charakter miejsca. Nikt nie lubi przychodzić do punktu handlowego czy usługowego i zastać tam panią ze skwaszoną miną, która tylko zerka na zegarek. Pracownik sklepu oświetleniowego musi być dobrze przeszkolony w zakresie wiedzy o produktach, które sprzedaje, a także z natury być osobą przyjazną i życzliwą. Taka forma prezencji buduje status oraz markę danego sklepu. Klienci chętnie przyjdą po poradę nawet przy zwykłym kupnie żarówki, ponieważ wiedzą, że mogą liczyć na pomoc pracowników.

Prezencja sklepu oświetleniowego z Częstochowy

Słabą reklamą byłoby, gdy sklep oświetleniowy… miał kiepskie lub źle rozplanowane oświetlenie. Większość lokali tego typu włączą wszystkie dostępne na stanie plafony i żyrandole, może więc pójść w trochę inną stronę. Postaraj się o ciekawą ekspozycję, w której zapalone będą tylko pojedyncze lampki, dające efekt domowej atmosfery, a nie oświetlenia rodem z plantacji szybkorosnących truskawek. Ciekawym pomysłem może też być rozplanowanie iluminacji świetlnej na ścianie, na którą złożą się różnokolorowe lampy. Pomysłów na pozytywny wyróżnik jest wiele – wystarczy poeksperymentować.

Sklep oświetleniowy w Internecie

Spokojnie, w tym akapicie nikt nie będzie namawiał Cię do założenia sklepu internetowego. Co nie oznacza, że wirtualna sieć ma nie wiedzieć o najlepszych akcesoriach oświetleniowych w okolicy. Strona internetowa oraz profil w mediach społecznościowych to obecnie absolutne minimum. Zachęcaj klientów do ich odwiedzania, zostawiania komentarz o sklepie oraz ocen lub gwiazdek. Mają one znaczenie dla potencjalnie zainteresowanych Twoimi produktami. Są również podstawą do osiągnięcia tytułu Orła Oświetlenia, czyli wyróżnienia w największym, internetowym plebiscycie. Zdobycie miana laureata nie jest trudne, wystarczy uzyskać minimalną średnią ze wszystkich ocen, dostępnych w sieci, na poziomie ośmiu punktów (z 10 możliwych).

Najlepsza trójka w danym powiecie lub mieście staje na podium i może cieszyć się z lepszego wyszukiwania ich firmy w witrynie Google. Udział w plebiscycie jest darmowy, możesz więc bezpłatnie przekonać się jak oceniają Cię klienci. Płatne są jedynie materiały marketingowe (dostępne tylko dla wyróżnionych), takie jak: tabliczka ze szkła akrylowego, list gratulacyjny oraz dyplom (najwyższa jakość wykonania z profesjonalnej drukarni), a nawet elektroniczne logo, które możesz umieścić na wizytówce zakładowej czy stronie internetowej firmy.

 

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE